Veelgestelde vragen

Ik heb een bestelling geplaatst, en nu?

Leuk! Als je jouw bestelling hebt geplaatst gaan we meteen voor je aan de slag! Alle pakketjes worden verstuurd via PostNL. Meer info vind je hier.

Wanneer krijg ik mijn bestelling?

Wanneer jouw bestelling voor 15.00 uur bij ons binnenkomt, wordt deze dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt een bevestiging in je mail zodra de bestelling onderweg is. Over het algemeen heb je je bestelling de volgende werkdag in huis maar houdt er rekening mee dat er bij PostNL eventueel vertraging kan ontstaan.

Versturen jullie de pakketjes discreet?

Ja! Het is aan jou wanneer je uit de kast komt en bij wie.
Al onze bestellingen worden daarom verstuurd in een blanco envelop of een blanco doosje. Dat betekent dus dat er geen bedrijfslogo- en naam op staan. Wij moeten echter wel voldoen aan de verplichting om een retouradres te vermelden. Daarom staat onze postcode-huisnummercombinatie wel klein vermeld.

Kan er een persoonlijke boodschap bij de bestelling?

Jazeker, wat leuk, een cadeautje! Je kunt tijdens het bestelproces in het opmerkingenveld een tekst voor de gelukkige ontvanger zetten, wij zullen die op een kaartje schrijven. Zo’n handgeschreven boodschap maakt het nog net wat specialer!

Hoe kan ik betalen?

Je kunt veilig betalen via iDeal, Bancontact (België), PayPal, ApplePay, Creditcard en Achteraf Betalen. In geval van Achteraf Betalen wordt je bestelling pas verstuurd als de betaling ontvangen is. In alle andere gevallen wordt je bestelling meestal dezelfde dag nog verzonden. 

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten afleveren?

Ja, dit is mogelijk. Wil je bijvoorbeeld een cadeautje direct bij iemand laten afleveren? Geef dan het adres van de ontvanger op tijdens het bestelproces door na het invullen van je eigen gegevens het vinkje aan te zetten bij ‘afwijkend afleveradres.’

Mijn bestelling is niet aangekomen, wat nu?

Wat vervelend! Gelukkig komt het bijna nooit voor dat een pakketje kwijtraakt in de post. Onze ervaring leert dat het soms wel wat langer kan duren. We vragen je om nog even geduld te hebben, bij PostNL doen ze echt hun best zo snel mogelijk te bezorgen. Komt je pakketje echt niet aan, neem dan contact met ons op. We proberen dan te achterhalen waar je bestelling is en zoeken vervolgens samen naar een oplossing!

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Je bestelling wordt zo zorgvuldig mogelijk ingepakt maar toch kan het gebeuren dat een product beschadigd bij jou aankomt. We lossen dit op! Stuur een foto van de beschadiging naar info@casualpride.nl en we nemen zo snel mogelijk contact met je op!

Mijn bestelling valt tegen, wat nu?

Het kan natuurlijk gebeuren dat een product net niet is wat je ervan verwacht. Hier kun je ons retourbeleid lezen.

Doen jullie aan samenwerkingen?

We vinden het altijd leuk om mogelijk nieuwe producten in onze webshop op te nemen. Zo hebben we al met veel succes armbandjes en verschillende soorten zeep verkocht.

Stuur ons de link van je Etsy- of webshop via het contactformulier onderaan deze pagina en wie weet nemen wij jouw items op in ons assortiment! 

Hoe kan ik mijn cadeaucode inwisselen?

Voer de code in aan het einde van je bestelling bij kortingscode en het bedrag wordt van het bestelbedrag afgetrokken. Thats it!

Voorwaarden:
De cadeaucode is 2 jaar geldig (gerekend vanaf de besteldatum), is niet inwisselbaar voor contant geld en is eenmalig te gebruiken. Dat wil zeggen dat het tegoed in één keer opgemaakt dient te worden. Eventueel restanttegoed komt te vervallen zodra de code gebruikt is. Als het bedrag van de bestelling meer is dan de prijs van de cadeaucode wordt het resterende bedrag in rekening gebracht. Wij zijn niet aansprakelijk voor het kwijtraken van de code na aflevering.

Dropshipping?

Zeker niet! Al onze artikelen hebben wij in eigen voorraad. Daarom kunnen we direct verzenden en heb je je bestelling, afhankelijk van het besteltijdstip, de volgende werkdag in huis. 

Heb je een andere vraag? Stel hem ons via het contactformulier hieronder.